here comes the sun..

Friday 13th March, 2009

Naast een stevig stuk in hun kraag, liepen de klanten van een pub in het Schotse Buckie ook nog eens pijnlijke brandwonden op. De uitbaatster had de dark lights in haar kroeg immers per vergissing vervangen door UV-lampen. Dat meldt The Sun.

Sommige vaste jongens en personeelsleden liepen een zonnesteek op, anderen moesten hun brandwonden laten behandelen in het ziekenhuis nadat ze uren in het schijnsel van de UV-lampen hadden gestaan. Barman Morgan Smith werd afgevoerd met een verbrande nek. De man was duizelig en tijdelijk blind.

Niemand wist wat er precies aan de hand was, tot de nieuwe lampen gecheckt werden. Dan pas kwam de pijnlijke vergissing aan het licht, letterlijk en figuurlijk. Sommige slachtoffers overwegen een schadeclaim in te dienen.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: