Wie zoeken we?

Tuesday 30th December, 2008

Deze 5 zinnen verwijzen naar iemand die we persoonlijk kennen.. wie is het?

  • De standaard inbouwmaten van 60 cm laten veel toe en met 4 x 240 l water kan ook de dubbele spoelbak wel een paar malen gevuld worden.
  • Binnen de kortste keren komt er een verzameling moeders naar Jezus toe en met hen een heleboel kinderen: kleuters, grote jongens en meisjes.
  • Met de duim rek je het deeg uit van het midden naar buiten toe en met de andere vingers druk je op het deeg dat je met de duim uitgerokken hebt.
  • Maar die kleinigheidjes voelden al gauw vertrouwd. Ik wist waar ik aan toe was: nergens aan toe, en met een leven van ‘je poep ophouden omdat ook jij weigert pleepapier te kopen’ voor de boeg.
  • De ankers zaten aan elkaar en ik rook natuurlijk mijn kans om indruk te maken. Snel met het bootje er naar toe en met een trucje wat ik nog van vroeger kende lukte het gelukkig om de ankers snel en zonder kleerscheuren uit elkaar te krijgen.
Leave a Reply

