una Maes por favor

Wednesday 8th October, 2008

Niemand is perfect,
maar bij sommigen valt dat meer op.
Hoe sterf een neger? Met veel tamtam.
Mijn dokter geeft mij nog twee weken te leven.
Ik hoop dat ze in augustus vallen.
Iedere keer als ik een mooie vrouw tegenkom,
is ofwel zij getrouwd, ofwel ik.
Ik ben net terug van een plezierreisje,
ik ben mijn schoonmoeder naar het vliegveld
gaan brengen.
Een kind wordt pas echt groot als het stopt
met vragen waar het vandaan komt en weigert
te vertellen waar het naartoe gaat.
Wees vriendelijk tegenover uw kinderen,
zij kiezen later uw tehuis.
Scheenbeen: lichaamsdeel dat dient om meubels
te vinden in het donker.
Laat ons huisje spelen.
Jij bent de deur en ik sla ze dicht.
Een van de grootste mysteries van het
familieleven is, dat een niksnut van een
aanstaande schoonzoon kan veranderen in de
vader van het intelligentste kleinkind ter wereld.

Leave a Reply

